The Danish Wikings
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Danish Wikings er en dansk Runescape klan. Klanen startede den 20/2-2013 og er i dag Danmarks største Runescape klan
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Ansøgninger til admin

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Trolle




Antal indlæg : 8
Join date : 13/08/13
Age : 30
Geografisk sted : Odense

Ansøgninger til admin Empty
IndlægEmne: Ansøgninger til admin   Ansøgninger til admin EmptyLør Apr 26, 2014 5:16 am

Hej kære klan medlemmer.

Vi er ved at være en ret stor klan og søger derfor aktive admins, der har mulighed for at holde vores avatar kørende i world 67. Der vil blive holdt øje med admins, om der er klager over dem, om de er aktive nok med avataren. Admin-rank vil blive fjernet hvis man ikke er aktiv.

Der er selvfølgelig regler som admins skal overholde. Admins har lidt strengere regler end de almindelige medlemmer, da der medfølger et større ansvar.

*Reglerne vil blive som følgende:
1. Der skal laves citadel hver uge (hvis man ikke når det en enkelt uge, skal man snakke med Techno Pride, Trolle eller Tobias ds 2). Langsig og Skkyy2 kan der også snakkes med, hvis ingen af de ovenstående er online.
2. Et ordenligt sprogbrug, samt holde styr på sprogbrugen i klanen.
3. Aktiv med avatar mindst 1-2 gange om ugen
4. Generelt online, samt hjælpe, hvis der er behold for det i klanen.
5. Dette er ikke et must, men gerne føre lidt samtaler i klanen, men igen, det skal ikke gøres bare for at gøre det Wink
6. Der tages forbehold for at tage admin-rank uden varsel, men det sker dog ikke uden grund.
7. Objektivt holdning til tingene, da der er et ansvar.

Nu til det lidt mere spændende, nemlig ansøgningen! Alle klanens medlemmer kan søge om at blive admin. Det man skal gøre et at sende en ansøgning nedenfor her. Der vil blive lagt vægt på seriøsitet i ansøgningen, samt aktivitet og citadel arbejde i forvejen. Dette skal dog ikke siges at det ikke er muligt for andre at blive admin. Der kræves bare en bedre forklaring på hvorfor man vil være admin.

Ansøgningen skal indeholde følgende:
1. Rs-navn
2. Alder
3. Hvor længe man cirka har været i klanen
4. Aktivitet om ugen
5. Hvad man har at tilbyde som admin.
6. Hvorfor vil du være admin?

Vi glæder os til at læse diverse ansøgninger og sammen votere, hvem der skal være admin.

Med venlig hilsen owners.
Tobias ds 2
Techno Pride
Trolle aka the awesome guy

Held og lykke derude drenge og piger! Very Happy


*Der tages forbehold for ændringer
Tilbage til toppen Go down
Mr kagemand

Mr kagemand


Antal indlæg : 1
Join date : 23/03/14

Ansøgninger til admin Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgninger til admin   Ansøgninger til admin EmptyLør Apr 26, 2014 5:18 am

1: Mr kagemand
2: 20 år gammel.
3: Kan ikke husk' det, men et stykke tid siden.  
4: alt for meget... 8 timer om dagen i snit.
5: Aktivitet, positivet, og god attitude.
6: Mit navn er Rune #borntoplayRS-
Så klan avatar' altid er ude, også på de skæve tider af natten i hverdagene. #bonusxp.
   Hjælp til whatever is needed.


Sidst rettet af Mr kagemand Søn Apr 27, 2014 2:45 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Chuii

Chuii


Antal indlæg : 3
Join date : 05/04/14
Age : 31
Geografisk sted : Sjælland

Ansøgninger til admin Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgninger til admin   Ansøgninger til admin EmptyLør Apr 26, 2014 5:49 am

Regner med chanen for at blive admin er rimelig lille, men kunne vel ligeså godt give det en chance. Wink

Mit rsn er Chuii og jeg er 21 år i det virkelige liv. Jeg har været i clanen siden d. 1 april, som jeg godt ved ikke er særligt længe. Jeg vil selv sige jeg er meget aktiv i spillet, og er i gennemsnit på 3-4 timer om dagen vil jeg skyde på.

Jeg vil gerne være admin for at kunne bruge avataren (ligesom alle andre), men også for at have en større "stemme" i clanen og eventuelt have lidt indflydelse på hvad der foregår siden jeg har hørt admins også er med til at tage beslutninger - også selvom de er små. Tilbage da Dk Worms var aktiv (300+ medlemmer) var jeg admin, og derefter har jeg været Organiser, Deputy Owner og senere Owner af W67 Elite, så jeg har meget erfaring med at være admin eller højere rank i en clan.

I skal overveje at lade mig prøve som admin da jeg tydelig har meget erfaring (har haft admin rank+ de sidste 2-3 år jeg har spillet Rs), og så lever jeg op til alle kravene for en god admin. Jeg er aktiv i clanchatten, og kommer gerne til events - specielt skill+cita events - og så er jeg vant til at cappe i Cita hver uge. Derudover ved jeg hvor vigtigt det er at vise et godt eksempel som Admin, og være retfærdig hvis der skulle opstå problemer. For lige at nævne det så træner jeg for det meste farm, hunt eller fm så avataren vil blive brugt meget. Specielt til farm. :I

Jeg ved godt jeg ikke har været så længe i clanen så i muligvis ikke kender mig så godt endnu, men i kan altid overveje det Wink


Sidst rettet af Chuii Lør Apr 26, 2014 8:25 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Swan Lee
Admin
Admin
Swan Lee


Antal indlæg : 25
Join date : 04/04/14
Age : 33
Geografisk sted : Horsens

Ansøgninger til admin Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgninger til admin   Ansøgninger til admin EmptyLør Apr 26, 2014 6:08 am

Her ser i så en hest ovenfor Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chuii

Chuii


Antal indlæg : 3
Join date : 05/04/14
Age : 31
Geografisk sted : Sjælland

Ansøgninger til admin Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgninger til admin   Ansøgninger til admin EmptyLør Apr 26, 2014 6:43 am

Hvorfor er jeg nu en hest? Sad

Og hold tråden til ansøgninger swansi. Du kunne jo selv have lyst til at poste Wink
(Vi ved du vil)
Tilbage til toppen Go down
NineNineFive

NineNineFive


Antal indlæg : 11
Join date : 09/12/13
Geografisk sted : københavn

Ansøgninger til admin Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgninger til admin   Ansøgninger til admin EmptyOns Apr 30, 2014 3:47 am

1. Rs-navn : NineNineFive
2. Alder : 19
3. Hvor længe man cirka har været i klanen : 6 måneder.
4. Aktivitet om ugen : 4-5 timer.
5. Hvad man har at tilbyde som admin : Teknik, webside, værktøjer, rekruttering, oplysning, clan citadel og andet.
6. Hvorfor vil du være admin? :
Jeg er ikke den mest aktive på RS, men jeg vil gerne være admin for at hjælpe til med kommunikationen og det tekniske, så klanens medlemmer kan benytte bedre muligheder at bruge klanen på. (etc. en opslagstavle hvor man kan lave pvm events folk kan deltage til) eller ting man laver på RS, som agility, fletching og smithing, hvor andre kan deltage frit.
Jeg hjælper, hvor jeg kan på den tid, jeg har. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://runefan.dk
Sponsoreret inhold





Ansøgninger til admin Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgninger til admin   Ansøgninger til admin Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgninger til admin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ansøgninger til RuneFan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Danish Wikings :: Information :: Ansøgninger-
Gå til: